We zijn nu écht thuis...

8 april 2020 - Hilvarenbeek, Nederland

Is het al woensdag? Jazeker....het is woensdag 8 april! De dag die de boeken in kan als de dag waarop we na ons avontuur in Australië weer heelhuids thuis in het vertrouwde Esbeek zijn aangekomen. En wat een thuiskomst was dat!

Het was een lange, vermoeiende reis, maar dat is natuurlijk niet raar als je alles bij elkaar zo'n 34 uur onderweg bent geweest. De reis verliep vlekkeloos zonder problemen, we hebben allemaal wel een beetje kunnen slapen maar ja, het blijft een hele lange reis. Natuurlijk hebben we dinsdagochtend eerst ons logeeradres even grondig gepoetst en de spullen bij elkaar gepakt. Om een uurtje of drie zijn we naar Melbourne gereden, naar Anne en Graham, die we hun auto nog moesten terug bezorgen. En ook deze keer stonden ze erop dat ze ons naar het vliegveld zouden brengen. Wat een geweldige mensen zijn dat toch. Een vlotte incheck op een nagenoeg leeg vliegveld en hop, naar Doha. Ook daar geen hobbels deze keer en in een strakke lijn doorgevlogen naar Amsterdam. Lekker veel ruimte in het vliegtuig, want die zat bij lange na niet vol. Heerlijk!

Toen we met taxicentrale Hesselmans veilig de straat inreden, werden we verrast door een waar ontvangst comité . Wat een leuke thuiskomst en wat werden we ook nog verrast met een écht 'Welkom Thuis' spandoek en wat andere versierselen. Om nog maar te zwijgen over de stapel met lieve kaartjes, tekeningen en kadootjes die we hebben gekregen.  Jeetje, we voelden ons echt heel erg welkom in ons eigen dorp; een fijne ervaring. We willen iedereen daar ontzettend hartelijk voor bedanken. Echt heel erg mooi om te beleven. Helaas waren we niet in de gelegenheid iedereen persoonlijk te bedanken of wat uitgebreider te spreken, maar dat komt binnenkort vast wel ergens goed. Voor nu zijn we afgebrand en gaan we lekker slapen in ons eigen bedje.

DSC06425DSC06422DSC06423DSC06424

We hopen dat jullie met veel plezier onze verslagen hebben gelezen en dat jullie een beetje met ons mee hebben kunnen genieten. Want ondanks de hobbels hebben we een gigantisch mooie tijd doorgebracht Down Under. Een tijd om nooit meer te vergeten!

1. Ruud van der Leeuw:
    8 april 2020
    Heel fijn dat jullie weer thuis zijn. Voor jullie, maar voor de hele familie en ook voor óns.
    Slaap lekker en droom over een gezond leven. Liefs Ruud
  2. Elianne Castelijns:
    8 april 2020
    Fijn te lezen dat jullie weer veilig in Esbeek zijn!!!!
    Ik heb genoten van al jullie verhalen!!!
    Blijf gezond en geniet van de kleine dingen!!!
  3. Silke:
    Jippie!!! HOME SWEET HOME xxxxx
  4. GUUS van SLUIJSVELD:
    Welkom thuis.👍
  5. Wilma Jansen:
    8 april 2020
    Heerlijk in je eigen bedje slapen!!
    Fijn dat jullie er weer zijn.
  6. Marco:
    8 april 2020
    Fijn om te horen dat jullie ondanks wat tegenslagen weer veilig thuis zijn. Veel plezier en rust.
  7. Yvonne Cransveld:
    9 april 2020
    Yes! Home, sweet home! Wat een avontuur! Fijn dat jullie weer thuis zijn. Nu eerst maar even van de jetlag af komen!
  8. Angelie prins:
    9 april 2020
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn..
  9. Angela Kat:
    9 april 2020
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn! 😃👋🏻👋🏻👋🏻
  10. Jacqueline en Hein:
    9 april 2020
    Niet voor niets geduimd! Gelukkig weer veilig en gezond thuis. Nu lekker bijkomen!😊
  11. Wout Carlijn Stan en jasper:
    9 april 2020
    hey, we zijn blij dat jullie weer thuis zijn (dat hadden jullie ws al wel gezien bij het huis:)). Lekker even bijkomen en blijf gezond! We houden (digitaal) contact:)
    Groetjes, ook van Sven en Lana!
  12. Imre Mutsaers:
    9 april 2020
    Fijn dat jullie, ondanks alles, terug kunnen kijken op een hele gave tijd. Ik moet zeggen dat het er zo ook wel uitzag vanuit Nederland:). En dan nu langzamerhand landen in de Nederlandse situatie en even met elkaar tot rust komen, want het was wel een raar en hectisch einde van een hele bijzondere tijd!
  13. Kinderen van groep 5-6:
    9 april 2020
    Hoihoi, wat moet dat een fijn gevoel zijn om weer thuis te zijn en zo welkom te zijn in jullie Esbeek, na een lange maar wel voorspoedige reis!
    Nu eerst maar eens even wennen aan het leventje hier. Geniet van de komende paasdagen en daarna horen we of zien we elkaar vast weer eens:)
  14. Sabine:
    9 april 2020
    gelukkig veilig en gezond weer thuis, inderdaad genoten van jullie mooi reisverhalen en ervaringen, maar ook dat jullie er weer zijn, was toch spannend, welkom thuis!!!!
  15. Leo TENBULT:
    10 april 2020
    Wat zijn we blij dat we jullie gezond en blij hebben kunnen thuis zwaaien in het mooie Esbeek.
  16. Irma de Graaf:
    15 april 2020
    WOENSDAG was het, toch?! :-)