We komen eraan...

Hoi allemaal,

Helaas is het dan ook bij ons zover. De Corona ellende gaat ook ons straatje niet voorbij. Wees gerust, we zijn niet besmet! Maar het dwingt ons wel om hier te vertrekken. Da's het beste.....zeggen ze. Maandagavond zijn we weer thuis in Esbeek.

Onze trip naar Sri Lanka was ondertussen al door de reisorganisatie gecancelled en los daarvan trokken de autoriteiten daar onze visa in. Even dachten we nog aan een nieuw visum voor Australie om langer hier te kunnen blijven, maar ook hier grijpt Corona gretig om zich heen. De maatregelen, zoals reisbeperkingen, lockdowns en thuis quarantaine, nemen in rap tempo toe. Dus met veel pijn in het hart besloten om terug te gaan.

Helaas kregen we te maken met het  totaal non-coöperatief online boekingskantoor Supersaver (nooit meer bij boeken!!) waardoor het dagen heeft geduurd voordat we de beschikking hadden over het tegoed van de geannuleerde vlucht naar Sri Lanka. Maar gelukkig is het uiteindelijk direct door Qantas keurig geregeld.

Maar ondanks de tegenslag hebben we een prachtige trip gemaakt vol waardevolle herinneringen. We beloven jullie nog een afsluitend stuk met een langer relaas en nog wat jaloersmakende foto's. We zijn uiteraard  een beetje opgelucht dat we een vlucht hebben gevonden, maar vooral teleurgesteld dat ons mooie avontuur Down-Under zo gaat eindigen. Maar ja, tis wat tis!

We're coming home! Cheers!

4563150-s.jpg?1584709093We komen naar huis, voorzorgsmaatregel tegen Coroba genomen

1. Wilma Jansen:
    20 maart 2020
    Goed om te horen, in deze situatie ben je toch het liefst in je eigen vertrouwde omgeving, hele goeie terugreis en Welcome in Holland!!
  2. Ruud van der Leeuw:
    20 maart 2020
    Goede terugreis en welkom in de Nederlandse crisis. Toi toi toi.
  3. Merel:
    20 maart 2020
    Zeker jammer dat jullie reis eindig, maar een heel verstandige keuze lijkt me. Een hele goede terugreis! Jasmijn springt een gat in de lucht dat jullie straks weer thuis zijn!
  4. Lana:
    20 maart 2020
    Ach wat jammer dat jullie reis eerder eindigt, maar begrijpelijke keuze. Safe trip home!
  5. Carlijn Wout Stan Jasper:
    20 maart 2020
    Echt balen maar wel begrijpelijk. Geniet toch van laatste dagen en goede veilige reis terug. Kunnen ze straks verder met thuisonderwijs ;)
  6. Jacqueline en Hein:
    20 maart 2020
    Jammer dat jullie plannen in de war zijn gegooid maar heel verstandig om zo snel mogelijk naar huis terug te keren. En “Supersaver”; een naam om niet te onthouden, roept al wat achterdocht op!
    Een hele goede en behouden retourvlucht gewenst!
  7. Yvonne Cransveld:
    20 maart 2020
    Wat enorm balen! Geniet van de laatste dagen in de beautiful land of Oz! Wel thuis, en let goed op elkaar!!
  8. Kinderen van groep 5-6:
    20 maart 2020
    Jammer dat jullie reis zo eindigt, maar een verstandig besluit, lijkt het! Jullie hebben in ieder geval mooie evaringen opgedaan, herinneringen om nooit te vergeten:)
    Wij zijn blij dat we jullie weer terug zien op Esbeekse bodem, een bizarre wereld.
    Zodra jullie weer een beetje geacclimatiseerd zijn, zullen we het thuiswerkpakketje van groep 5-6 voor je toesturen, Sterre! Maar we zijn ook reuze benieuwd naar je verhalen. Maar daarover hebben we dan wel even contact.
    Voor nu eerst een veilige en gezonde reis terug!
  9. Linda de Kruif:
    20 maart 2020
    Wat jammer dat jullie al jullie plannen niet kunnen uitvoeren. Ik snap heel goed dat jullie ervoor kiezen om naar huis te gaan. Ik ga jullie een hele goed vlucht toe wensen en hoop jullie maandagavond weer (via de app) op Nederlandse bodem te mogen begroeten. Het pakketje met leuke werkjes voor Luna, zal ik maandag bij jullie in de brievenbus stoppen.
    En natuurlijk ben ik reuze nieuwsgierig naar al jullie verhalen en belevenissen in het mooie en verre Australië. Ik hoop ze snel te horen! Heel veel liefs en een hele goede reis. Zorg goed voor elkaar!
    Liefs Linda
  10. Hans en Wil van der Leeuw:
    20 maart 2020
    Helaas een vervroegde terugreis, maar wel verstandig. Ook voor ons jammer want het volgen van jullie avontuurlijk leven was écht boeiend en riep bewondering op. Een goede terugreis gewenst en hartelijke groeten vanuit Den Bosch.
  11. Mick, Isa, Tino en Cindy:
    20 maart 2020
    Erg jammer dat het avontuur nu vervroegd stopt. Gelukkig wel mogelijkheid om naar huis te komen. Lijkt me aan de andere kant ook wel een rustige gedachte in deze tijd.
    Heel veel succes met de terugreis en alvast welkom terug thuis.
    Grts Mick, Isa, Tino en Cindy
  12. Anja:
    20 maart 2020
    Oh, wat ontzettend jammer, maar wel een begrijpelijk besluit. De afgelopen weken hebben jullie toch weer onvergetelijke herinneringen gemaakt met z’n vieren. Veilige vlucht, kom veilig thuis!
  13. Elianne Castelijns:
    20 maart 2020
    Heel erg jammer maar goede keuze om terug te komen!!!!
    Een hele goede en veilige reis terug!!! Denk goed aan jullie zelf!!!!!

Groetjes Elianne
  14. Emma:
    21 maart 2020
    Wat ontzettend jammer dat dit te gekke avontuur te vroeg moet eindigen. Gelukkig hebben jullie een vlucht kunnen krijgen! We hebben genoten van jullie fantastische verhalen, foto's en filmpjes, zo waren wij er een klein beetje bij. Dankjewel voor alle tijd die jullie daar in hebben gestoken. Geniet nog even daar en we wensen jullie een goede reis terug! Liefs, Hans, Emma en Hidde
  15. Angela Kat:
    Save travels!! 👍🏼😃😎😃😃
  16. Marion:
    21 maart 2020
    Goede reis terug! Wat een pech, maar toch speciale dingen gezien en gedaan!